"Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi" - recenzja

Cześć!

Dzisiaj wstawię moją recenzję książki "Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi" Rafała Kosika. Recenzję pisałam w tym roku szkolnym, parę miesięcy temu. Książkę również czytałam w tym roku szkolnym, podobała mi się i mam w planach dokończyć tę serię. No, chyba nie mam co więcej napisać: po prostu przeczytajcie ;)
             

       Książka pt. Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi autorstwa Rafała Kosika została po raz pierwszy wydana w 2004 roku. Ja czytałam wydanie z 2017 roku i bardzo mi się podobało: miało ładną, twardą okładkę, małe i ładne litery i bardzo fajną mapkę na pierwszej i ostatniej stronie. Moje wydanie jest z wydawnictwa Powergraph, kiedyś agencji reklamowej. Jest to pierwsza część z, jak na razie, 14-tomowego cyklu.
              Powieść opowiada o trójce przyjaciół, których poznajemy, jeszcze gdy się nie znają: tytułowych Felixa, Neta i Niki. Chodzą do tej samej klasy i przeżywają razem śmieszne, a niekiedy mrożące krew w żyłach przygody. Będą łapać duchy, rozbijać niezwykle niebezpieczny gang okradający banki, odkrywać skarby w podziemiach, gubić się na feriach z klasą, (Ufo i Św. Mikołaj też będzie!). Będzie się działo! ;)
               Książka jest napisana łatwym, fajnym językiem, a także w bardzo fajnym stylu. Dodatkowo ma szybką akcję, więc wciąga czytelnika. Mnie bardzo przyjemnie się ją czytało i przeniosłam się na chwilę przy czytaniu do przygodowego świata bohaterów. Miała w sobie taki tajemniczy i bardzo przyjemny klimat, który trudno mi określić słowami. Podobało mi się to, że można się było dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy, zainteresować się jakimś tematem, np. wiele o sztucznej inteligencji (mnie bardzo to zafascynowało), trochę o wojnie, trochę o budowaniu statków kosmicznych/samolotów.  Na początku wydawało się także, że będą to przygody niełączące się ze sobą, ale potem okazuje się, że wszystko okazuje się jedną całością i wiele rzeczy na które nie zwróciłam uwagi, było niezwykle ważnych. W kilku słowach książka jest: wciągająca, straszna, przyjemna, interesująca, fascynująca. Polecam ją każdemu, niezależnie od wieku!




Mam nadzieję, że recenzja się podobała i co najważniejsze, była pomocna, lub zachęciła was do tej książki. Napiszcie koniecznie, czy czytaliście tę książkę i czy wam się podobała oraz jakiej książki recenzję chcielibyście zobaczyć. Opinie o recenzji bardzo mile widziane ;) No to, chyba do następnego wpisu!
Wasz Mól Książkowy

P.S. Proszę o nie kopiowanie i nie udostępnianie mojego tekstu. Pracowałam nad nim, zresztą przepisywanie go do swoich celów nie jest dobrym pomysłem. Dziękuję!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Shipy fanowskie HP- moja opinia, ocena.

Lapbook, czyli książka na kolanach - co to jest?