Shipy fanowskie HP- moja opinia, ocena.

Cześć!

Tak, kolejny post o HP! Fajnie, prawda? Chyba że ktoś go nie lubi... Sorka, następny już raczej będzie normalny. RACZEJ. XD Dzisiaj tak czy tak napisze kilka zdań o mojej opinii na temat pairingów z HP, lecz nie takich kanonicznych, lecz tych stworzonych przez fanów. Zaczynajmy! 😇


1. Tomarry (Tom Riddle x Harry Potter)

Ja może nie będę za bardzo komentować tego. Jedynie tak troszkę odświeżę wam mały szczegół, jakim jest to, że Voldemort (Tom) chciał zabić Harry'ego, bo mu zagrażał i przeszkadzał w zdobyciu władzy na światem. Także ten.

2. Snarry (Severus Snape x Harry Potter)

To by było dziwne. Snape i Potter nienawidzili się. Severus był śmierciożercą przez ten cały czas, a Harry wręcz odwrotnie. Po za tym Snape jest duużo starszy. Tak mi się wydaje, ile on może mieć lat? xD

3. Tomione (Tom Riddle x Hermiona Granger)

No to już bardziej niż Harrym. Jakoś, jakoś... Fajny materiał na fanficka. Hermiona zakochuje się w Tomie i poznaje go od tej innej strony. Stara się przekonać Harry'ego, że on jest inny, dobry w głebi serca, ale Harry czuje się zdradzony i znienawidza oboje jeszcze bardziej. A, cała akcja toczy się podczas podróży w czasie, gdzie mieli coś załatwić (za lat szkolnych Riddla). Hermiona chce więc doprowadzić do tego, aby Tom nigdy nie popełnił wszystkich zbrodni i nie stał się Voldemortem. Tytuł to może być "Nigdy nie jest za późno". Jak ktoś chce, może sobie wykorzystać. 😛


4. Dramione (Draco Malfoy x Hermiona Granger)

Ten ship mi się podoba. Oboje inteligentni, bystrzy, ambitni. Draco w głębi duszy dobry, jednak postawiony przez ojca i Voldemorta w sytuacji bez wyjścia. Uważam, że mogliby znaleźć język porozumienia. Ciekawie, ciekawie...

5. Sevmione (Severus Snape x Hermiona Granger)

Taaaa! Snape ciągle poniżał, wyśmiewał Mionę na lekcjach. Nienawidził jej i z wzajemnością. Zresztą on jest jakimś obleśnym staruchem. Ble, nie!!

6. Harmione (Harry Potter x Hermiona Granger)

Jestem zdecydowaną zwolenniczką tego shipu. Harry i Hermiona od najmłodszych lat byli sobie przeznaczeni. Gdyby Ginny nie dolała Harry'emu eliksiru miłosnego w 6 części (poprzedni post 😉) to nie ma szans, żeby ten pairing nie doszedł do skutku.


7. Romione (Ron Weasley x Hermiona Granger)

Jest to rzeczywisty ship, ale co tam, dodam go tutaj. Myślę o nim tyle, że... Taki nijaki. Ron jest raczej egoistyczny i głupi z usposobienia, a Hermiona nie takiej potrzebuje osoby. Ile razy się kłócili, milion razy się obrażali, a potem co? Nie fajnie... 😪

8. Ginny x Hermiona

Ok. Mogłyby się dobrze dogadać. Już lepiej niż Ginny z Harrym 😩 


9. Luna Lovegood x Hermiona

Dużo mniej mi się to podoba niż to wyżej. Luna ma dosyć dziwny charakter, ciężko z nią rozmawiać. A Hermiona moim zdaniem musi z kimś rozmawiać na inteligentne tematy, bo zwariuje. 

10. Severus Snape x Bellatrix Lestrenge

Dla mnie oki. Bella mogłaby go jakoś zwabić, chociaż Snape nadal cierpi trochę po stracie Lily. Ale Lestrenge jest ładna, nie oszukujmy się, a Snape? Ekshem... XDD


11. Lord Voldemort x Bellatrix Lestrenge

Baaardziej! Voldemort w 1% żałując swoich czynów i tego, że poszedł złą ścieżką potrzebował by wsparcia, które może dałaby mu Bellatrix, chcąc się podlizać swemu panu. 😝

❤❤

To już tyle tutaj. Dzięki za przeczytanie, mam nadzieję, że nie zanudziłam. Dajcie znać, czy chcecie więcej postów z HP, czy przywrócić już blogowi normalność? Ale jeśli chcecie, to dajcie pomysł, bo mi się one już trochę wyczerpały 😂 Dobra nie ważne, paaa!

Książkowania! 🎀
~Ija B

Komentarze

  1. JAK MOŻNA NIE LUBIĆ SEVMIONE?!?!?!?!?! TO JEST ŻYCIEEEEEEE!!!!! NAJLEPRZY SHIP EVEEEER!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe dlaczego nie musiałam patrzeć, kto napisał ten komentarz, żeby wiedzieć XD

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Lapbook, czyli książka na kolanach - co to jest?

"Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi" - recenzja