Pierwszy post

Cześć!

      Mam na imię Iga, jestem nastolatką i kocham czytać książki. Od kiedy nauczyłam się czytać, nie mogę wytrzymać jednego dnia bez książki. Moimi ulubionymi gatunkami książek są: fantasy i książki przygodowe oraz reportaże z podróży, ewentualnie książki o świecie. 
Zakładałam wcześniej różne blogi, ale poprzestawałam na kilku postach. Postanowiłam więc założyć blog o książkach. Pasja czytania nigdy mi się nie znudzi, a przynajmniej nie zapowiada się na to, więc mam nadzieję, że z tym blogiem będzie inaczej. Na razie posty będą pojawiać się, wtedy gdy będę mieć pomysł, ochotę i czas, a potem może raz w tygodniu. Znajdą się tutaj recenzje książek i posty mojego pomysłu np. o wyzwaniu książkowym, albo o moich ulubionych książkach. Tego typu rzeczy ;)
Na razie Was żegnam, do zobaczenia w następnym poście!
Wasz Mól Książkowy
P.S. Nazwa bloga "Książki Rządzą" jest chwilowa, myślę nad czymś fajnym ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Shipy fanowskie HP- moja opinia, ocena.

Lapbook, czyli książka na kolanach - co to jest?

"Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi" - recenzja