Podsumowanie czytelnicze roku 2018

Cześć!

Tutaj znowu nieplanowana ja! Jak to się stało z tym natłokiem postów haha! Dzisiaj wprawdzie odrobinę spóźnione, ale zawsze, podsumowanie roku! Robię coś takiego pierwszy raz, także kompletnie nie wiem jak mi to wyjdzie, ale mam nadzieję, że wam się spodoba, także zaczynajmy 💕

  1. Co najważniejsze w tym roku, w marcu założyłam tego oto bloga i w całym 2018 napisałam na nim 11 postów i choć liczba ta nie powala, to jestem dumna z każdego tego posta osobno. 💘 Jeśli w ogóle ktokolwiek to czyta to dziękuję za to że jesteś i mam nadzieję, że zostaniesz jak najdłużej 💟
  2. Przeczytałam 51 książek, czyli spełniłam moje postanowienie noworoczne: przeczytać ponad 50 książek :3 Tutaj wkleję wam kolaż, który zrobiłam ktoś mi zrobił z okładkami wszystkich tych książek. Powiem że dużej większości z nich nie żałuję i także bardzo cieszę się z tego wyniku, który udało mi się osiągnąć! 💗

3. Poznałam wiele wspaniałych książek i serii, dokończyłam niektóre wcześniej zaczęte cykle i poznałam wiele nowego. Wiecie jak to jest odkryć dobrą książkę 😜
4. Dalej jak wiecie rywalizowałam o najwięcej punktów w wyzwaniu książkowym z kilkoma osobami, powiadomię więc was że wygrałam 71 punktami 💁
5. Zdobyłam wiele nowych pozycji i na chwilę obecną mam ogromny stos książek, który nie mieści się na półce 😂 Wypożyczam książki, ale niektóre muszę mieć u siebie, no wiecie, żeby je głaskać 😹
6. Tak jak sama chciałam zapisywałam w moim specjalnym zeszycie każdą przeczytaną książkę razem z tytułem, autorem, wydawnictwem, tłumaczem, datą przeczytania itd. Znów jestem sama z siebie dumna 😪
7. Prowadziłam lubimyczytac.pl, gdzie oceniałam różne książki i pisałam do każdej z nich opinię. Jeśli chcecie przeczytać, zapraszam!
8. Napisałam wiele opowiadań i innych, w sumie gdyby je się złożyło do kupy do wyszłaby 300 stronicowa książka. Kurczę, muszę się za to zabrać w wakacje! Kto by nie marzył o własnej wydanej książce? 😛

Wydaje mi się, że wypisałam te ważniejsze punkty, ale oczywiście ten rok czytelniczy było o wiele ciekawszy! Także podsumowując, w tym roku przeczytałam 51 książek i założyłam oraz poprowadziłam tego oto bloga. Był to wspaniały rok a ten będzie jeszcze lepszy! Komu uda się razem ze mną pobić rekord z tego roku? 😊
💕
💕
💕

Miłego czytania!
~Ija B

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Shipy fanowskie HP- moja opinia, ocena.

Lapbook, czyli książka na kolanach - co to jest?

"Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi" - recenzja