Potterhead tag!

Cześć!

Kilka dni temu pisałam z przyjaciółką o tym blogu. Jest ona zawziętą fanką HP, podobnie jak ja i jeszcze bardziej. Zadała mi pytanie, czy piszę tutaj o nim. I wtedy uświadomiłam sobie, że jedynie wspominałam, że go lubię, ale oprócz tego nic więcej o nim nie było. Postanowiłam to zmienić, więc oto jest pierwszy post o Harry'm, gdyż planuję ich jeszcze więcej. W końcu jest to saga książek, także w miarę pasuje do tematyki bloga. 😉 Dodam, jakby ktoś dziwnym trafem nie wiedział, że Potterhead oznacza członka fandomu całej serii. A jeśli ktoś nie wie, czym jest tag, to odsyłam do pierwszego tagu na tym blogu, w którym wszystko wyjaśniam 😀 Zaczynajmy!

P.s.: Zródło tagu: http://pelno-tu-slow.blogspot.com/2015/07/tag-potterhead.html


1) Od kiedy jesteś Potterhead?

Od, jeśli się nie mylę, wakacje-jesień dwa lata temu. To znaczy dwa lata z hakiem, bo zbliża się wiosna 💗 Nie jest to może jakiś szczególny rekord, ale i tak długo już się tym interesuję. Chociaż lps są w moim życiu już od ponad 7 lat haha 😂💛



2) Kto jest twoją ulubioną postacią żeńską i dlaczego?

Hermiona, ponieważ lubię jej inteligencję, czasem złośliwość, to, że była mimo wszystko miła i przyjacielska, kreatywna i wrażliwa. Także dlatego, że jej charakter jest w miarę podobny do mojego, tylko odrobinę mniej się uczę 😂😉

3) Kto jest twoją ulubioną postacią męską i dlaczego?

Syriusz Black oraz Albus Dumbledore. 💕 Syriusz dlatego, że był takim cudownym ojcem chrzestnym dla Harry'ego i huncwotem o niezmienionym charakterze przez tyle lat. Dumbledora dlatego, że lubię takich absolutnych mistrzów wszystkiego, a po za tym był bardzo mądry i wiele mądrego powiedział, a to cenię u ludzi. 😌

4) Z jakiego jesteś domu?

Z Hufflepuffu, chociaż jestem w tym strasznie niezdecydowana 😛 Najpierw byłam w Gryffindorze, ale wtedy byłam głupia, później w Ravenclawie, ale się "przepisałam" do Huffu. 😕 Później myślałam o Slytherinie, ale już zostawiłam. Jestem inteligenta, jak krukoni, miła i przyjacielska jak puchoni i złośliwa oraz ambitna jak ślizgoni. Na pewno nie jestem męska i odważna, także o powrocie do Gryffindoru nawet nie myślę. 😜😂

5) Śmierciożercy vs. Gwardia Dumbledore'a

Śmierciożercy. Gdyby był do wyboru Zakon Feniksa to wybrałabym go, ale Gwardii nie lubię, bo strasznie denerwowały mnie co poniektóre postacie w piątej części. NA PRZYKŁAD TE, KTÓRE GO ZAŁOŻYŁY EKHEM EKHEM. Śmierciożercy za to nadają całej serii sensu na czele z Voldemortem. Podobają mi się, tacy fajni, źli. 😂😂😉


6) Jaki jest twój ulubiony przedmiot w Hogwarcie?

Zielarstwo oraz Astronomia, choć ciągnie mnie też do OPNMS i Wróżbiarstwa. Oraz Run i Numerologi. XD Moim ulubionym przedmiotem jest biologia i chemia, tak na prawdę, więc myślę, że polubiłam bym się z profesor Sprout, Astronomia strasznie mnie fascynuje, kocham zwierzęta i takie wróżbiarstwo też mi się wydaje ciekawe. Wyobrażacie sobie tak stać o północy na najwyższej wieży i w ciszy patrzeń na niebo z magicznego punktu widzenia? 💓☀★


7) Jaki jest twój znienawidzony przedmiot w Hogwarcie?

Nie za bardzo takowy posiadam 👌 Ale jakoś mnie nie ciągnie do OPCM i Transumutacji. Wydaje mi się, że to by była taka trudna i wymagająca matematyka, której naprawdę nienawidzę. 😕😕


8) Gdybyś mogła zamieszkać w dowolnej rodzinie (np. Dursley, Weasley) to którą byś wybrała?

Granger. Żyję sobie z siostrą Hermioną w całkiem normalnym domu z kochającymi rodzicami. Mam dwa miesiące życia po mugolsku, a potem cały rok w Hogwarcie, więc nie mam na co narzekać. :)

9) Gdybyś mogła przywrócić zza grobu 2 postacie które by to były?

Fred i Syriusz. Ponieważ nie wyobrażam sobie, jak musiał cierpieć Goeorge po stracie brata, z którym był nierozłączny. Znów mogli by razem żartować i prowadzić sklep. A Syriusz dlatego, bo Harry mógłby z nim mieszkać, zresztą żal mi go nawet trochę, że stracił Syriusza. 😔😔


10) Która śmierć bolała cię najbardziej?

O dziwo właśnie nie Syriusza. Zdecydowanie bardziej Freda i chyba Dumbledora. Można tak powiedzieć. Wstyd powiedzieć, ale na Syriuszu się nie popłakałam 😂😪

11) Jakie parringi shippujesz?

Realne, sensowne. Takie, które mogły dojść do skutku. A jeśli mam wymieniać to Harrmione, Nuna. A, a, a! Kiedyś natrafiłam na taki, który mega mi się spodobał i był to chyba... ee.. czekajcie, sprawdzę, mam to gdzieś w folderze "Harry Potter" XDD ....  Ehh nie znalazłam, w każdym razie to była Luna x Ginny. Guna? Linny? XDD 💘

12) Czego się nie spodziewałaś?

Wielu rzeczy... xD Kilku śmierci, tego, że Harry będzie z Ginny (sprawia mi to ból xD), że się w niej nagle zakocha w 6 części, że Dumbledore serio umrze, że Draco zostanie śmierciożercą, zakończenia, uhuhu, wiele by wymieniać. 😜😜

13) Która cz. podobała ci się najbardziej?

Moja największa życiowa rozkmina. 😂 Nigdy nie mogę się zdecydować. Może Komnata Tajemnic, albo Czara Ognia? Serio, gdy już się decyduję to zawsze jednak myślę, że jakaś inna była lepsza. 😂😂

📚📚
📚
📚

To już by było na tyle, w pierwszym, ale nie ostatnim poście z Potterheadowej serii. 😆 Zgadzasz się w czymś ze mną? Nie zgadzasz? Chętnie poczytam wasze opinie. ;) Dzięki za dotrwanie do końca i papatki!

Książkowania! 🎀
~Ija B



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Shipy fanowskie HP- moja opinia, ocena.

Lapbook, czyli książka na kolanach - co to jest?

"Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi" - recenzja