Obrazki Książkowe: Przegląd #1

Cześć!

Wpadłam na pomysł na taką serię, w której powstawiam różne śmieszne lub mądre (ale raczej śmieszne) memy, obrazki, żarty, itd., z książkami w roli głównej. Trochę je sobie omówimy, będzie fajnie, ciekawie, śmiesznie. To znaczy mam nadzieję że wam się spodoba i że tak będzie! 😝 Startujemy!

۝۝۝۝


Prawda sama w sobie. Potrzebujesz nowej książki? Nie? Kłamczuszek. Fajna reklama ksiągarni, z pomysłem i żartem. Gdybym ja taką spotkała to z pewnością bym skorzystała i weszła.


To jest zdecydowanie mój ulubiony mem o książkach. Jest taki... prawdziwy?


Tutaj bardziej ten "mądry" obrazek. Zgadzacie się z tym dekalogiem? Hm... ja raczej tak. Chociaż zawsze kończę książki, bo inaczej mam wyrzuty sumienia. 😂 Ale za to bardzo zgadzam się z punktem 4., tak strasznie wkurza mnie gdy ktoś mówi, że ta książka jest taaaka gruba i "nie chce" mu się jej czytać. 😠


 To już jest prawdziwe samo w sobie. Mam DOKŁADNIE tak samo. Może zgadza się nawet ilość książek w tych 3 kategoriach. Czytam jakieś 2, 3 książki, na stosiku 3 razy tyle, a to co chce przeczytać mnie samą przeraża. No cóż, któryś z kolejnych memów idealnie to skomentuje.


A jakim typem ty jesteś? Ja zdecydowanie fan zakładek 😂😂 Mam ich całą szufladę! Czasem nawet dobieram je specjalnie do fabuły książek 😂 Za to irytuje się sama na siebie, gdy np. mam założoną książkę paragonem, no nie mogę tego znieść! Bo w końcu mam całą szufladę zakładek do używania! 💁


O, właśnie o tym mówiłam. Toż to prawda sama w sobie! No a oni ciągle piszą nowe książki! 😡😂



Kocham 💗 Ktoś musiał się nawymyślać, ale wyszło fajnie i śmiesznie, moim zdaniem. Tylko w 1) jest nie do końca literówka, jak błąd ortograficzny. Reszta jest po prostu piękna! 👌👏

💙
💙
💙💙

Dzięki, że przeczytaliście ten pierwszy post z serii, zapraszam serdecznie na następne, z tej serii, i nie z tej serii, które pojawiają się co dwa tygodnie w sobotę! Jeśli ktoś ma ochotę, może też wpaść na mój drugi blog, w którym piszę o mojej drugiej pasji 😂
Będę wdzięczna za obserwację, komentarze itd. :) (O właśnie złamałam zasadę 2) i 3) zasad poprawnego pisania XD) 
Okii, to tyle na dziś, bez przedłużania, do zobaczonkaa! 

Książkowania! 🎀
~Ija B

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Shipy fanowskie HP- moja opinia, ocena.

Lapbook, czyli książka na kolanach - co to jest?

"Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi" - recenzja