Obrazki książkowe: Przegląd #2

Hejj!

Tutaj oczywiście Iga, a dzisiaj będzie druga część serii z przeglądem memów, obrazków książkowych. Wybrałam ich chyba trochę więcej niż ostatnio, niektóre będą mądre, inne śmieszne, kolejne zwyczajnie fajne. No, nie przedłużając, zobaczmy je w końcu!

Źródło wszystkich obrazków: https://www.facebook.com/lubie.czytac.ksiazki/ , swoją drogą bardzo polecam 💗


1. Realny świat i wyobraźnia


Na początek zaczynamy od takiego cytatu z pięknym zdjęciem. Można nad nim naprawdę długo rozmyślać i odbierać go na różne sposoby, dlatego interpretacje zostawię każdemu dla siebie. 😄


2. Biblioteka


Trochę jest to prawdą. Mam też takie zastanawiania (?😂), skoro ten "statystyczny polak" czyta maksymalnie jedną książkę na rok, to dlaczego w większości miast, a nawet wsi jest biblioteka publiczna? Kto i dlaczego je sfinansował. Ja tam jednak się bardzo cieszę, że tak jest i za bardzo nie narzekam. Ah, no i jeśli tak rzeczywiście jest z tym statystycznym polakiem, to ja czytam za siebie i za 49 innych ludzi średnio w rok. Albo nie... Dobra, koniec filozofii... 😂😂


3. Taniec i książki


Dla mnie są to dwie najważniejsze pasje (nie licząc lps) i racja, musimy jako ludzkość sobie czytać i tańczyć, a resztę to olać. Będzie super, chodźmy!


4. Zapach...


Prawdziwe. Ja ogólnie kocham wszystko wąchać: jedzenie, zeszyty, książki, pościel. No, nie mogłabym żyć bez węchu! 😂💘 Mam taką księgarnię w okolicy, w której książki pachną niepowtarzalnie od wielu, wieluu lat, co potwierdza kilka osób. Gdy byłam mała, wchodząc tam normalnie byłam zachwycona przez sam zapach (jak mam od chloru). Może to kwestia pochodzenia tych książek, a może wszystkiego składającego się w jedno...? Nie wiem, dajcie znać, czy także macie takie miejsce?


4. Trygonometria


"Przyszła jakaś buka i go zjadła". Uczcie się z tego, dzieci, bowiem tak się kończy jak się studiuje trygonometrię! 😂


5. Jak ludzie odbierają mole książkowe?


Czasem jest to bardzo prawdziwe, choć w sumie nie... tym zdaniem wygrałam konkurs logiki, przemyślanego pisania i gramatyki  Ajj, nie umiem tego skomentować, więc zostawię to wam. 


6. Analiza mola książkowego


Powiększyłam w tym wypadku foto, bo słabo było widać mały druczek. W każdym razie te zasady bardzo mi się podobają i mają w sobie jakąś część prawdy. Szczególnie sprawdza się to o pracy jedną ręką i filmach 😝😝


7. Jaki gatunek?


No cóż, tak umiarkowanie śmieszne, ale każdy może mieć inne odczucia. Zostawię bez komentarza.


8. Sam się wyśmiałem


Smutna prawda. Ja mam także inaczej: "Nie przeczytam żadnej książki spoza niedokończonych serii na liście do przeczytania" a potem sama z siebie się śmieje, bo wiem, że za nic mi się to nie uda 😂😂😁


9. Jaka będzie twoja biografia?


Znowu musiałam powiększyć... Jest to taka fajna zabawa dla was. Na przerwę :p Mi wyszło: Natchnienie i insygnia pamiętnika. Tak bardzo poetyckie... Czy to może znaczyć, że napiszę bardzo dobry pamiętnik z ogromną weną? 😂😂


10. Magiczne zdanie


Czy wy też po przeczytaniu wróciliście i wpatrywaliście się w to zdanie oraz je analizowaliście? Ja tak 😂











Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Shipy fanowskie HP- moja opinia, ocena.

Lapbook, czyli książka na kolanach - co to jest?

"Felix, Net i Nika oraz Gang Niewidzialnych Ludzi" - recenzja